loading...
کپسول فوتبال
تبلیغات
اشکان عاشوری بازدید : 1099 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

شرکت هایی تولید کننده محصولات امنیتی معمولا در دوره های سالانه اقدام به ارایه نسخه های جدید محصولات خود می کنند. این کار نه تنها میزان درآمد آنها را بالاتر می برد، بلکه از لحاظ بازاریابی نیز تاثیر بسیاری دارد. چون قابلیت های جدید محصولات را به کاربران نشان می دهد و همچنین یک فضای چالش برانگیز نیز برای سایر رقبا ایجاد خواهد کرد.

اکنون شرکت امنیتی AVAST نسخه بتای آنتی ویروس رایگانش را منتشر کرده است تا کاربران را به تست قابلیت های جدید و بهبودهای آن ترغیب کند. البته ما توصیه نمی کنیم که این نسخه را روی کامپیوتر اصلی خود که با آن کارهای مهم تان را انجام می دهید نصب کنید، بلکه می توانید در یک محیط تست آن را نصب کرده و قابلیت های جدید ان را مشاهده کنید......... 

 


اشکان عاشوری بازدید : 987 پنجشنبه 28 آذر 1392 نظرات (0)

بر طبق اخبار منتشر شده از پایگاه های خبری کشور کره جنوبی ؛ برند کره ای سامسونگ تمام هم و غم خود را به کار بسته است تا پنل های ۸ و ۱۰ اینچی  AMOLED را به زودی آماده سازد تا بتواند در محصولات آینده خود آن ها را به کار گیرد.


اشکان عاشوری بازدید : 91 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

مرورگر شرکت گوگل به نام «کروم» هم اکنون بیش از 2 در صد از بازار مرورگرهای اینترنتی را در کنترل خود دارد و ظرف یک سال اخیر با اقبال عمومی نسبتاً مناسبی از جانب کاربران روبرو شده است. ظرافت و سرعت بالای این مرورگر در باز نمودن صفحات اینترنتی مهم‏ترین ویژگی آن است. هم اکنون به معرفی 5 ترفند کوچک در این مرورگر خواهیم پرداخت.


1- برای باز کردن یک لینک در یک تب جدید می‏توانید لینک را با استفاده از ماوس گرفته و در نوار بالایی تب‏ها رها کنید.
2- با نگه داشتن کلید Ctrl کیبورد و فشردن اعداد 1 تا 8 می‏توانید بین تب ها به ترتیب گردش نمایید. با فشردن Ctrl+9 به تب آخر خواهید رفت.
3- با استفاده از ماوس می‏توانید تب‏ها را گرفته و آن‏ها را در نوار بالای صفحه جابجا کنید. بر خلاف مرورگر فایرفاکس این کار خیلی هموارتر انجام می‏گیرد.
4- با استفاده از کلید ترکیبی Ctrl+Shift+T می‏توانید آخرین تب بسته شده را مجدداً فراخوانی نمایید. کروم تا 10 تب بسته شده را می‏تواند در حافظه خود ذخیره نماید.
5- کلیدهای ترکیبی بسیاری که در فایرفاکس و محیط ویندوز عمل می‏کنند در کروم عملکرد مشابهی دارند. Ctrl+W برای بستن یک تب، Ctrl+Tab برای گردش میان تب‏ها و Ctrl+Shift+Tab برای گردش از عقب در میان تب‏ها، نمونه‏هایی از این دست هستند.

اشکان عاشوری بازدید : 163 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

این قالب از سایت مای تم میباشد و با گرافیک عالی و دیزاین حرفه ای دارای ویژگی هایی به شرح زیر است:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

موضوع قالب وبلاگ:

قالب عمومی/سه بعدی/دارای اسلایدر/ابزار تماس باما/منوی متحرک.

وضوح نمایش:

1024*768 px

مرورگر:

اینترنت اکسپلورر 7 و 8 _فایرفاکس 3 و 4

حجم:

270 کیلو بایت

 

اشکان عاشوری بازدید : 561 یکشنبه 24 آذر 1392 نظرات (0)

فروش ویژه مجموعه بزرگ نرم افزاری Maximum Assistant 2014



بهترین و جدیدترین دستیار نرم افزاری کامپیوتر شما! شامل بیش از 1000 نرم افزار کاربردی کامپیوتر در 100 دسته بندی نرم افزاری. همراه با نسخه کامل جدید ترین و قوی ترین نرم افزارهای روز دنیا. پکیج بسیار شکیل و اورجینال در قالب 5 DVD با قیمتی استثنایی.

 

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 17800 تومان

اشکان عاشوری بازدید : 567 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

اگر این روز ها سخت گرم بازی های کامپیوتری باشید و یکی از علاقه مندان این حوزه باشید ؛ شکی نیست که حتما مجموعه بازی های The Walking Dead را تجربه کرده اید و از این بازی لذف وافر را برده اید.اما اگر به تازگی نام بازی The Walking Dead را می شنوید ؛ باید خیلی خلاصه برایتان بگویم که این مجموعه بازی ؛ جزو بازی های اشاره و کیلیک ماجراجویانه است ( هم موس کامپیوتر شما در گیر است و هم کیبردتان ) و در اصل باید به عناون مختلف زامبی های آزاد شده در جنگل و شهر ها را از بین ببرید و یا از آن ها فرار کنید.

(برای دیدن ادامه مطلب کلیک کنید)


اشکان عاشوری بازدید : 271 پنجشنبه 21 آذر 1392 نظرات (0)

کلیدهای میانبر صفحه‌کلید به شما اجازه می‌دهد که سریع تر به محتوای Google + دسترسی پیدا کنید. این کلید های میانبر کار شما را آسان تر می‌کنید و دیگر لازم نیست که با ماوس کارکنید و یا خیلی مچ دست خود را جا به‌جا کنید.

بهتر است بیشتر کلید های میانبر را بشناسید.

تبلیغات

تبلیغات متنی شما ماهانه فقط 2 هزار تومان

پرداخت آسان از طریق کارت شارژ


تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • امکانات


    تماس با ما 

    Submit ExpressSEO Services & Tools

    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 51
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 15
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 125
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 1,710
  • بازدید سال : 9,717
  • بازدید کلی : 176,668
  • کدهای اختصاصی